Formació CONSOLIDEM-NOS. Taller “La gestió de la cooperativa: una feina compartida amb la gestoria (que necessitem saber i entendre què fa!)”
1. Gestió administrativa
- Qui fa les obligacions registrals (estatuts, canvis Consell Rector, comptes anuals, llibres socis)
- Les obligacions de la llei transparència
- Les obligacions de la llei de protecció de dades
- L'assegurança de Responsabilitat Civil obligatòria
2. Gestió laboral
- Entendre les nòmines que fa la gestoria
- Entendre el cost de la Seguretat Social
- L'obligació del pla de riscos laborals
3. Gestió econòmica
- Planificació econòmica: el pressupost (+analítica preu/hora) i el pla de tresoreria
- Emetre i rebre factures + gestió impostos: IRPF, IVA, 347
- Entendre i fer seguiment de la comptabilitat que fa la gestoria (balanç situació, Pèrdues i Guanys, majors de seguiment)
- Revisar i presentar els Comptes anuals (+ Impost Societats) que fa la gestoria
Selecciona les sessions on vulguis participar:
Confirmació d'inscripció
Formació Consolidem-nos. Taller “La gestió de la cooperativa: una feina compartida amb la gestoria (que necessitem saber i entendre què fa!)” (2022-03-02)
Confirmació d'anul·lació
Formació Consolidem-nos. Taller “La gestió de la cooperativa: una feina compartida amb la gestoria (que necessitem saber i entendre què fa!)” (2022-03-02)
Segur que vols continuar?
(si t'ho repenses, i queden places, podràs tornar-t'hi a inscriure)
Formació Consolidem-nos. Taller “La gestió de la cooperativa: una feina compartida amb la gestoria (que necessitem saber i entendre què fa!)” (2022-03-02)
2 de març de 2022
10:00 - 12:00 H
Lloc
ON LINE
Descripció
1. Gestió administrativa
- Qui fa les obligacions registrals (estatuts, canvis Consell Rector, comptes anuals, llibres socis)
- Les obligacions de la llei transparència
- Les obligacions de la llei de protecció de dades
- L'assegurança de Responsabilitat Civil obligatòria
2. Gestió laboral
- Entendre les nòmines que fa la gestoria
- Entendre el cost de la Seguretat Social
- L'obligació del pla de riscos laborals
3. Gestió econòmica
- Planificació econòmica: el pressupost (+analítica preu/hora) i el pla de tresoreria
- Emetre i rebre factures + gestió impostos: IRPF, IVA, 347
- Entendre i fer seguiment de la comptabilitat que fa la gestoria (balanç situació, Pèrdues i Guanys, majors de seguiment)
- Revisar i presentar els Comptes anuals (+ Impost Societats) que fa la gestoria