Formació CONSOLIDEM-NOS: Com arribar i emocionar al nostre públic a través de les xarxes socials
Confirmació d'inscripció
Formació CONSOLIDEM-NOS: Com arribar i emocionar al nostre públic a través de les xarxes socials - Sessió 1. Creació d'estratègia de comunicació. De la proposta de valor al relat.
Confirmació d'anul·lació
Formació CONSOLIDEM-NOS: Com arribar i emocionar al nostre públic a través de les xarxes socials - Sessió 1. Creació d'estratègia de comunicació. De la proposta de valor al relat.
Segur que vols continuar?
(si t'ho repenses, i queden places, podràs tornar-t'hi a inscriure)
Formació CONSOLIDEM-NOS: Com arribar i emocionar al nostre públic a través de les xarxes socials - Sessió 1. Creació d'estratègia de comunicació. De la proposta de valor al relat.
27 de juny de 2024
10:00 - 12:00 H
Lloc
Virtual
Formadora
Núria Loras, CoopCamp
Descripció
Confirmació d'inscripció
Formació CONSOLIDEM-NOS: Com arribar i emocionar al nostre públic a través de les xarxes socials - Sessió 2: Taller pràctic per elaborar un pla de comunicació per a xarxes socials
Confirmació d'anul·lació
Formació CONSOLIDEM-NOS: Com arribar i emocionar al nostre públic a través de les xarxes socials - Sessió 2: Taller pràctic per elaborar un pla de comunicació per a xarxes socials
Segur que vols continuar?
(si t'ho repenses, i queden places, podràs tornar-t'hi a inscriure)
Formació CONSOLIDEM-NOS: Com arribar i emocionar al nostre públic a través de les xarxes socials - Sessió 2: Taller pràctic per elaborar un pla de comunicació per a xarxes socials
4 de juliol de 2024
10:00 - 12:00 H
Lloc
Tarragona Impulsa
Formadora
Núria Loras i Júlia Abelló
Descripció
2a sessió:
Títol: Taller pràctic per elaborar un pla de continguts per a xarxes socials.
Data i hora: 4/07/2024 a les 10 hores
Lloc: Tarragona Impulsa (Espai Tabacalera, C/ del Cardenal Vidal i Barra-quer, S/N, 43005 Tarragona)
Les entitats assistents desenvoluparan un pla de continguts per a xarxes socials, sense perdre la seva essència i el seu estil.
Objectius de la sessió:
- Establir els continguts mínims que ha de tenir un pla de continguts per a les xarxes socials.
- Creació d’un esquema de pla de continguts per a les xarxes socials sense perdre l’essència i estil de cada cooperativa.
*Si les participants volen aprofundir en la elaboració del seu pla de comunicació o els sorgeixen dubtes relacionats amb el tema de la formació, tindran la possibilitat de demanar acompanyament especialitzat posterior a les sessions de formació.
|