Com fer un estudi de mercat amb pocs recursos
Les maneres de produir, comercialitzar i consumir canvien a gran velocitat. Estem veient com en menys d'un mes ha canviat totalment la nostra vida quotidiana. En aquest entorn és recomanable que empreses i entitats analitzin periòdicament el mercat on s'inscriuen per adaptar els processos i les estratègies de producció, comunicació i venda a les noves situacions i demandes de la població. L'estudi de mercat és una eina imprescindible per aconseguir-ho. Aprendrem com fer-ne un amb pocs recursos!
Confirmació d'inscripció
Com fer un estudi de mercat amb pocs recursos
Confirmació d'anul·lació
Com fer un estudi de mercat amb pocs recursos
Segur que vols continuar? (si t'ho repenses, i queden places, podràs tornar-t'hi a inscriure)
Com fer un estudi de mercat amb pocs recursos
20 de maig de 2020
16:00 - 17:00 H
Lloc
ON LINE
Descripció
Dimecres 20 de maig, de 16 a 17h
Dimecres 27 de maig, de 16 a 17h
S'explicaran les bases per fer un estudi de mercat: definició dels objectius en funció del nivell de desenvolupament del projecte, anàlisi del mercat des de diferents perspectives (productes i serveis que s'ofereixen, proposta de valor, segments d'usuaris/àries, entorn productiu del projecte) i aplicabilitat dels resultats per enfocar l’estratègia i el pla d'acció del projecte amb indicadors per avaluar el rendiment de les accions realitzades.
S'entregaran uns exercicis per a que cada participant els elabori pel seu compte i els entregui abans de la sessió pràctica per a tenir-ne feedback.