CoopCamp

Plataforma de gestió de projectes i inscripcions

Com fer un estudi de mercat amb pocs recursos

Descripció


Les maneres de produir, comercialitzar i consumir canvien a gran velocitat. Estem veient com en menys d'un mes ha canviat totalment la nostra vida quotidiana. En aquest entorn és recomanable que empreses i entitats analitzin periòdicament el mercat on s'inscriuen per adaptar els processos i les estratègies de producció, comunicació i venda a les noves situacions i demandes de la població. L'estudi de mercat és una eina imprescindible per aconseguir-ho. Aprendrem com fer-ne un amb pocs recursos! 

Selecciona les sessions on vulguis participar:

Sessió 1

Com fer un estudi de mercat amb pocs recursos

Sessió conclosa

20 de maig de 2020

16:00 - 17:00 H

Lloc

ON LINE

Descripció


Dimecres 20 de maig, de 16 a 17h

Dimecres 27 de maig, de 16 a 17h


S'explicaran les bases per fer un estudi de mercat: definició dels objectius en funció del nivell de desenvolupament del projecte, anàlisi del mercat des de diferents perspectives (productes i serveis que s'ofereixen, proposta de valor, segments d'usuaris/àries, entorn productiu del projecte) i aplicabilitat dels resultats per enfocar l’estratègia i el pla d'acció del projecte amb indicadors per avaluar el rendiment de les accions realitzades. 

S'entregaran uns exercicis per a que cada participant els elabori pel seu compte i els entregui abans de la sessió pràctica per a tenir-ne feedback.